Donate casino funds!!!! Please........
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 40

Thread: Donate casino funds!!!! Please........

  1. #1
    FISH4RUDY's Avatar
    FISH4RUDY is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Florida
    PIN
    xxxxxxxxxxxxxx
    Device
    Storm 2 9550
    OS
    Stock .320
    Posts
    166
    Liked
    1 times

    Talking Donate casino funds!!!! Please........

    I am out of work at this time, out on injury. I shall recover and I am really bored. Since finding this site I have lucked upon the casino, which I must say was a great idea by the site developers. I would ask that anyone that would not be using their casino 'funny money' to Please donate it to me..as I am bored! It gives me something to do being that I dont want to take 'PAIN-PILLS' all day.


    Thanks, Rudy




  2. #2
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by FISH4RUDY View Post
    I am out of work at this time, out on injury. I shall recover and I am really bored. Since finding this site I have lucked upon the casino, which I must say was a great idea by the site developers. I would ask that anyone that would not be using their casino 'funny money' to Please donate it to me..as I am bored! It gives me something to do being that I dont want to take 'PAIN-PILLS' all day.


    Thanks, Rudy
    LOL Rudy how do you donate money :lmao: if you can answer that question I will donate all mine to you.

  3. #3
    Laney's Avatar
    Laney is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2,386
    Liked
    2 times

  4. #4
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    i dont play fish so you can have my, just sent it all 2 you

  5. #5
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by Laney View Post
    Well now you blew it for Rudy Laney at: he was supposed to answer in order to get the funds lol

    BTW good find missy

  6. #6
    Laney's Avatar
    Laney is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2,386
    Liked
    2 times
    wow, i have $1521140 :lmao: maybe i should start playing

    ill throw ya some cash rudy

  7. #7
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by Laney View Post
    wow, i have $1521140 :lmao: maybe i should start playing

    ill throw ya some cash rudy
    yeah I was surprised to see this amount on my screen lol

    4344750

  8. #8
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by Laney View Post
    wow, i have $1521140 :lmao: maybe i should start playing

    ill throw ya some cash rudy
    haha i dont even play i always lose :grumble:

  9. #9
    Laney's Avatar
    Laney is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2,386
    Liked
    2 times
    does it go by post count or something?

  10. #10
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Rudy

    $3000000 sent your way buddy

  11. #11
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by Laney View Post
    does it go by post count or something?
    yes it does lol

  12. #12
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by Bryan View Post
    yes it does lol
    haha now im back at 2000

    oh by the way did you find your charger laney ?
    Last edited by Kris; 06-16-2009 at 04:54 PM.

  13. #13
    Brett Wyman is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    CT
    Device
    Tour
    OS
    .230
    Posts
    2,198
    Liked
    7 times
    Theres going to be a contest coming up where members can sign up to participate. Each member who signs up starts with 20,000.00 chips and the member who has the most money after a week gets lifetime vip.

  14. #14
    Natemz's Avatar
    Natemz is offline BlackBerryOS Wizard Follow Natemz On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Nashville, Tennessee
    PIN
    DROOOOIIII
    Device
    Droid X
    Posts
    3,209
    Liked
    19 times
    I just zero'd out my account for you fish. 1500000 comin your way
    Droooooiiiiiid!
    Follow me @Natemz

  15. #15
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by BlackberryOS View Post
    Theres going to be a contest coming up where members can sign up to participate. Each member who signs up starts with 20,000.00 chips and the member who has the most money after a week gets lifetime vip.
    NICE!!!

    i am so horrible at those games lol i never can win, but i will try

  16. #16
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by FISH4RUDY View Post
    I am out of work at this time, out on injury. I shall recover and I am really bored. Since finding this site I have lucked upon the casino, which I must say was a great idea by the site developers. I would ask that anyone that would not be using their casino 'funny money' to Please donate it to me..as I am bored! It gives me something to do being that I dont want to take 'PAIN-PILLS' all day.


    Thanks, Rudy
    Look who the richest player is now!

    Richest Players
    Amount
    FISH4RUDY 6352554
    jlevy73 3796700
    Stiefler07 3154851
    BlackberryOS 2518187
    olta777 1877063
    bbcrackman 1810155
    cruznthru 1500376
    ealvnv 1471456
    Laney 1424140
    jnepsa 1411500

  17. #17
    Brett Wyman is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    CT
    Device
    Tour
    OS
    .230
    Posts
    2,198
    Liked
    7 times
    haha, hes got over 6 million now and the richest. ha.

  18. #18
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by KristopherF View Post
    Look who the richest player is now!

    Richest Players
    Amount
    FISH4RUDY 6352554
    jlevy73 3796700
    Stiefler07 3154851
    BlackberryOS 2518187
    olta777 1877063
    bbcrackman 1810155
    cruznthru 1500376
    ealvnv 1471456
    Laney 1424140
    jnepsa 1411500

    Looks like my 3 million donation did some good :lmao:

  19. #19
    Natemz's Avatar
    Natemz is offline BlackBerryOS Wizard Follow Natemz On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Nashville, Tennessee
    PIN
    DROOOOIIII
    Device
    Droid X
    Posts
    3,209
    Liked
    19 times
    Quote Originally Posted by BlackberryOS View Post
    haha, hes got over 6 million now and the richest. ha.
    I went from a million and a half to 0. Oh well, I stopped playing a while back. maybe he can get some good use out of it. lol
    Droooooiiiiiid!
    Follow me @Natemz

  20. #20
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Quote Originally Posted by Natemz View Post
    I went from a million and a half to 0. Oh well, I stopped playing a while back. maybe he can get some good use out of it. lol
    I am with you Nate LOL I haven't played in months

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •