Page 1 of 32 12311 ... LastLast
Results 1 to 8 of 252

  1. #1
    pupp3t Guest

    Show yourself ! post your pic.

    So, umm, lets see how all our blackberry fanatics look like.


    go on...dont be shy...


    http://www.blackberryos.com/forums/b...humbnails.html
    Last edited by Neolantis; 05-12-2009 at 09:07 PM.



  2. #2
    pupp3t Guest
    wow all these people and nobody posted huh.....
    ok i'll start you chickens.
    Last edited by pupp3t; 04-13-2009 at 09:10 PM.

  3. #3
    Brian.Tufo's Avatar
    Brian.Tufo is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by pupp3t View Post
    wow all these people and nobody posted huh.....
    ok i'll start you chickens.
    dang you are good at posting pics :newbie::You_Rock_Emoticon:

    damn it you fixed it before my post



  4. #4
    pupp3t Guest
    hahaha
    Yeah i used the wrong link. it happens !

  5. #5
    Stiefler is offline BlackBerryOS Wizard Follow Stiefler On Twitter
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Sorry pup gotta make ya jealous




  6. #6
    pupp3t Guest
    like that huh...ok
    This is how i roll baby.






  7. #7
    Brian.Tufo's Avatar
    Brian.Tufo is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    dang ego battle!!!!!!

  8. #8
    Stiefler is offline BlackBerryOS Wizard Follow Stiefler On Twitter
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    dang ego battle!!!!!!
    its all fun and games, waiting for more people to do the same! some good pics there pupp!




    this one is a bad one, alwell

Page 1 of 32 12311 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •