Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 9 to 16 of 24

  1. #9
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Quote Originally Posted by Neolantis View Post
    yup, i've heard 50/50 on Bolt. some love, some don't
    Ain't that the truth it cracks me up that you can have two people side by side with storms, and on one a program rocks and on the other it sucks. Same with memory leaks some apps cause it on one phone but not another. Sometimes it gives me a headache.



  2. #10
    snmemx is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Device
    Storm 9530
    OS
    .148 (.132 radio) w BBCM 7.2
    Posts
    216
    Quote Originally Posted by Neolantis View Post
    yup, i've heard 50/50 on Bolt. some love, some don't
    But I haven't figured if there's a way to make Opera or other browsers the default so when you click on a hyperlink in a message, it launches Opera (or other) instead of the BB...is that possible?

  3. #11
    Stiefler is offline BlackBerryOS Wizard Follow Stiefler On Twitter
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by snmemx View Post
    But I haven't figured if there's a way to make Opera or other browsers the default so when you click on a hyperlink in a message, it launches Opera (or other) instead of the BB...is that possible?
    I dont believe so.. You could always hide which ever browser/s that you dont use much so you can forget they are there



  4. #12
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Quote Originally Posted by snmemx View Post
    But I haven't figured if there's a way to make Opera or other browsers the default so when you click on a hyperlink in a message, it launches Opera (or other) instead of the BB...is that possible?
    No its not a real bummer

  5. #13
    cruznthru's Avatar
    cruznthru is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atlanta, GA
    Device
    9650 & 9530
    Posts
    793
    Quote Originally Posted by snmemx View Post
    But I haven't figured if there's a way to make Opera or other browsers the default so when you click on a hyperlink in a message, it launches Opera (or other) instead of the BB...is that possible?
    Nope, can't be done...no way I'm aware of.



  6. #14
    snmemx is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Device
    Storm 9530
    OS
    .148 (.132 radio) w BBCM 7.2
    Posts
    216
    Quote Originally Posted by Stiefler07 View Post
    I dont believe so.. You could always hide which ever browser/s that you dont use much so you can forget they are there
    Now why didn't I think of that. :dunno:
    Last edited by cruznthru; 04-14-2009 at 09:30 PM.

  7. #15
    cruznthru's Avatar
    cruznthru is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atlanta, GA
    Device
    9650 & 9530
    Posts
    793
    Quote Originally Posted by snmemx View Post
    Now why didn't I think of that. :dunno:
    Cool, it seems though, you make realize a gain in page loading or other small improvements with other browsers.The decrease in the functionality of browsers, other than the BB Browser is very apparent imo.

  8. #16
    snmemx is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Device
    Storm 9530
    OS
    .148 (.132 radio) w BBCM 7.2
    Posts
    216
    Quote Originally Posted by cruznthru View Post
    Cool, it seems though, you make realize a gain in page loading or other small improvements with other browsers.The decrease in the functionality of browsers, other than the BB Browser is very apparent imo.
    Yeah, I just tried to convert to Opera and gave up...I'll stick w. the BB Browser...I'm used to it and it's integrated w. hyperlinks so the familiarity makes it easier to use.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •