89xx: 4.6 WTF Pink HD BD
Results 1 to 11 of 11

Thread: 89xx: 4.6 WTF Pink HD BD

  1. #1
    BBThemesUnltd's Avatar
    BBThemesUnltd is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    May 2009
    Location
    CT
    PIN
    TrickY
    Device
    9630
    OS
    4.7.1.57
    Posts
    523

    89xx: 4.6 WTF Pink HD BD

    This theme was named after the Wallpaper from Slancaster of PMB's collection, and her focus pointer also..... I am using Stephanies icons again on this theme... Made the battery and signal meters dialog Boxes, and of course beautified this... Theme has 9 Icon Bottom Dock Hidden Dock All user Choice...

    ENJOY !!!

    OTA HERE



    FeedBack Always Appreciated !!! :hmmm:




  2. #2
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Outstanding :3some:

  3. #3
    BBThemesUnltd's Avatar
    BBThemesUnltd is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    May 2009
    Location
    CT
    PIN
    TrickY
    Device
    9630
    OS
    4.7.1.57
    Posts
    523
    Quote Originally Posted by Bryan View Post
    Outstanding :3some:
    nice im gettin dry humped for thiss.. hahaha now thats a reaction i deff didnt see coming hahahahaha ... no pun intended on that statement mfg:

  4. #4
    jlevy73's Avatar
    jlevy73 is offline BlackBerryOS Einstein
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Los Angeles, CA
    Device
    9630/9550/9530/
    Posts
    8,538
    Just wait until Stief comes online. He'll be all over it.

  5. #5
    BBThemesUnltd's Avatar
    BBThemesUnltd is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    May 2009
    Location
    CT
    PIN
    TrickY
    Device
    9630
    OS
    4.7.1.57
    Posts
    523
    Quote Originally Posted by jlevy73 View Post
    Just wait until Stief comes online. He'll be all over it.
    humping my leg or my last comment??? :eek2::eek2:

  6. #6
    jlevy73's Avatar
    jlevy73 is offline BlackBerryOS Einstein
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Los Angeles, CA
    Device
    9630/9550/9530/
    Posts
    8,538
    Quote Originally Posted by JSmurf View Post
    humping my leg or my last comment??? :eek2::eek2:
    Both :3some:

  7. #7
    BBThemesUnltd's Avatar
    BBThemesUnltd is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    May 2009
    Location
    CT
    PIN
    TrickY
    Device
    9630
    OS
    4.7.1.57
    Posts
    523
    rofl.. niceeee cant wait.. i think im gonna try my hand at a storm theme this week with hidden button click thingies like u masters here at os.. makin me all jealous and stuff... dammit

  8. #8
    Stiefler is offline BlackBerryOS Wizard Follow Stiefler On Twitter
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by JSmurf View Post
    humping my leg or my last comment??? :eek2::eek2:
    Quote Originally Posted by jlevy73 View Post
    Both :3some:
    Well fellers i am here and no humping legs :lmao: but this is a nice theme and looks very well done :fing02:

  9. #9
    Brett Wyman is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    CT
    Device
    Tour
    OS
    .230
    Posts
    2,198
    Keep it on topic please.

  10. #10
    BBThemesUnltd's Avatar
    BBThemesUnltd is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    May 2009
    Location
    CT
    PIN
    TrickY
    Device
    9630
    OS
    4.7.1.57
    Posts
    523
    Quote Originally Posted by BlackberryOS View Post
    Keep it on topic please.
    sorry just tryin to keep a good giggle brewin.. im good for those..

    thx for all the comments every 1 really appreciate that..:borladuck:

  11. #11
    Hulkster1970's Avatar
    Hulkster1970 is offline BlackBerryOS Inspired Follow Hulkster1970 On Twitter
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    UK
    Device
    Bold 9780
    Posts
    111
    Hey JSmurf good work as always my friend :fing02:

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •