Page 77 of 80 FirstFirst ... 27677576777879 ... LastLast
Results 609 to 616 of 635

  1. #609
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by oriofan8 View Post
    That's the way I felt about it....But explain this...

    If my storm sits in it's holster, on my belt and does nothing...just sits there. I pick it out of the holster and notice memory has dropped @ 4MB. Now if I check a few sites...in the site...outta the site, check one or two more...briefly...and look at meterberry, and WHOA...my memory just jumped UP 5 MB. Sits still...leaks memory, On and active...gains memory.:Eyecrazy::Eyecrazy: I don't get any of this s h i t :261:
    mine does the exact same thing!!!!

    btw: go SOX again!!!!



  2. #610
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Christiansburg, VA
    PIN
    ch hitter.
    Device
    storm2 9550 VZW
    Posts
    1,304
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    mine does the exact same thing!!!!

    btw: go SOX again!!!!
    You from Chicago??

  3. #611
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by oriofan8 View Post
    That's the way I felt about it....But explain this...

    If my storm sits in it's holster, on my belt and does nothing...just sits there. I pick it out of the holster and notice memory has dropped @ 4MB. Now if I check a few sites...in the site...outta the site, check one or two more...briefly...and look at meterberry, and WHOA...my memory just jumped UP 5 MB. Sits still...leaks memory, On and active...gains memory.:Eyecrazy::Eyecrazy: I don't get any of this s h i t :261:
    I have noticed this to, I do not believe there really is an explanation on this....



  4. #612
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by oriofan8 View Post
    You from Chicago??
    haha wrong SOX...i meant the REAL SOX!!!

  5. #613
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Christiansburg, VA
    PIN
    ch hitter.
    Device
    storm2 9550 VZW
    Posts
    1,304
    Quote Originally Posted by Stiefler07 View Post
    I have noticed this to, I do not believe there really is an explanation on this....
    ...and you got promoted and all !! What gives ?? I even know the answer to this puzzler...









    Gremlins...yep Gremlins



  6. #614
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Christiansburg, VA
    PIN
    ch hitter.
    Device
    storm2 9550 VZW
    Posts
    1,304
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    haha wrong SOX...i meant the REAL SOX!!!
    I knew whattcha meant Bean Boy

  7. #615
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by oriofan8 View Post
    ...and you got promoted and all !! What gives ?? I even know the answer to this puzzler...









    Gremlins...yep Gremlins
    Those damn Gremlins! HA! And just doing my part for this site and the users!

  8. #616
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Christiansburg, VA
    PIN
    ch hitter.
    Device
    storm2 9550 VZW
    Posts
    1,304
    How 'bout those Yankees losing to the Indians 22-4 :lmao::arms::lmao:

Page 77 of 80 FirstFirst ... 27677576777879 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •