OS .191 with a working camera!!!!! - Page 2
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 51

Thread: OS .191 with a working camera!!!!!

  1. #21
    cveklund is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    League City, TX
    Device
    Storm
    OS
    BBC
    Posts
    126
    Liked
    1 times
    DAMN!!! I fell for it too!!!




  2. #22
    Prince Jah's Avatar
    Prince Jah is offline BlackBerryOS Addict
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Beantown MA
    PIN
    NING 1 "CO
    Device
    S2 and Wifey S1
    OS
    Lyric(705H)/607 OS P
    Posts
    579
    Liked
    0 times
    I nearly fell off my damn couch you son of a gun... Good 1

  3. #23
    x1208x is offline BlackBerryOS Enthusiast
    Join Date
    May 2009
    Location
    San Francisco Bay Area
    Device
    Storm
    OS
    OOAK V6.10 - .151/5.0/4.7.1.40
    Posts
    88
    Liked
    0 times
    Win!

  4. #24
    yourfriendwayned's Avatar
    yourfriendwayned is offline BlackBerryOS Gifted Follow yourfriendwayned On Twitter
    Join Date
    Jun 2009
    Device
    Storm 9530
    OS
    5.0.0.191
    Posts
    396
    Liked
    0 times
    I believe this was my suggestion before BUT nooooo people laughed
    Visit www.WJDDesigns.com (Mobile Friendly) for All things Berry,Tech Blogs, and my Recent Theme News!
    Thanks to everyone who has purchased WJD Designs Premium themes YOU KNOW WHO YOU ARE!

  5. #25
    newberry's Avatar
    newberry is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    May 2009
    Location
    greater seattle area
    PIN
    just ask
    Device
    9530
    OS
    5.0.0.191
    Posts
    135
    Liked
    0 times
    at least it wasnt silver duct tape lol

  6. #26
    soupmeister's Avatar
    soupmeister is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atlantic Canada
    PIN
    Caution
    Device
    9530 on BELL Canada
    OS
    leaked .591 & Lyricidal's .758 V2 Hybrid
    Posts
    323
    Liked
    0 times
    :haha:I love it. I have a shoemaker friend that could make you a belt pouch to carry that thing around!! I have to admit that I too got sucked in. I've been wanting to load .191 but have held off after all the negatives.
    "Anyone who isn't confused doesn't really understand the situation!" - Ed Morrow

  7. #27
    peterr22 is offline BlackBerryOS Friend Follow peterr22 On Twitter
    Join Date
    Sep 2009
    PIN
    304a30e9
    Device
    Storm
    OS
    5.0.0.191
    Posts
    17
    Liked
    0 times
    damn you scuba steve

  8. #28
    mmanuel552's Avatar
    mmanuel552 is offline BlackBerryOS Gifted Follow mmanuel552 On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kiladelphia
    Device
    HTC Incredible / Droid /Pre +
    Posts
    299
    Liked
    1 times
    Damn got suckered in too Thats some funny shit :laugh2::laugh2:

  9. #29
    edemunsta is offline BlackBerryOS Inspired Follow edemunsta On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    CA
    PIN
    THIS!!!
    Device
    STORM 9530
    OS
    OS BBC Hybrid v10! Tmobile
    Posts
    136
    Liked
    0 times
    LMAO! You got me dude! Hilarious!
    PBJ | PBJ Gear | M1926 Tech News Blog
    Storming on Tmobile - 9530

  10. #30
    d3ltr0n's Avatar
    d3ltr0n is offline BlackBerryOS Enthusiast Follow d3ltr0n On Twitter
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    San Antonio, TX
    PIN
    Ask Me...
    Device
    9550
    OS
    5.0.0.*WB*
    Posts
    83
    Liked
    0 times
    That is awesome! I want one HAHA! :laugh2::laugh2:

  11. #31
    Bryan is offline BlackBerryOS Einstein Follow Bryan On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Boise
    Posts
    8,535
    Liked
    7 times
    Very nice always good for laugh

  12. #32
    terribL_T's Avatar
    terribL_T is offline BlackBerryOS Inspired Follow terribL_T On Twitter
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    OH
    Device
    Storm 9530
    OS
    Latest & Greatest
    Posts
    107
    Liked
    0 times
    I knew that's what it would be....you Dweeb lol.

  13. #33
    TemperamentalMan's Avatar
    TemperamentalMan is offline BlackBerryOS Addict Follow TemperamentalMan On Twitter
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Raleigh, NC
    PIN
    's and nee
    Device
    9550
    OS
    5.0.0.607
    Posts
    937
    Liked
    6 times
    LMAO I don't even have the Storm and was happy for the users...but funny...

  14. #34
    thetruth's Avatar
    thetruth is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    SoCal
    PIN
    304C7468
    Device
    Storm
    OS
    5.0 Hybrid
    Posts
    279
    Liked
    0 times
    Not cool. I fell for it.

  15. #35
    Seanren78's Avatar
    Seanren78 is offline BlackBerryOS Master Follow Seanren78 On Twitter
    Join Date
    May 2009
    Location
    Hermosa Beach, CA
    PIN
    Ask Me
    Device
    9550
    OS
    Personalized Hybrid
    Posts
    2,179
    Liked
    0 times
    Quote Originally Posted by thetruth View Post
    Not cool. I fell for it.
    So did I...
    Driphter.com Co-Owner

  16. #36
    Bkfraiders7's Avatar
    Bkfraiders7 is offline BlackBerryOS Friend
    Join Date
    Aug 2009
    PIN
    ky and the Brain
    Device
    Storm
    OS
    5.0.0.191
    Posts
    16
    Liked
    0 times
    Dang, got all excited for nothing

  17. #37
    cveklund is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    League City, TX
    Device
    Storm
    OS
    BBC
    Posts
    126
    Liked
    1 times
    DAMMIT I fell for it again. Well, not the pics, but the post. I hate beer. Well, not really.

  18. #38
    blunt420's Avatar
    blunt420 is offline BlackBerryOS Enthusiast
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    rhode island
    PIN
    idk idk what its for
    Device
    storm 9530
    OS
    whatever lyrics doing
    Posts
    57
    Liked
    0 times
    thats funny got me excited tho

  19. #39
    spm903 is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    youngstown area
    Device
    storm 9530
    OS
    5.0.0.323
    Posts
    100
    Liked
    0 times
    i was sober when i made it but i might be enjoying a good old bud liht now!!!

  20. #40
    blunt420's Avatar
    blunt420 is offline BlackBerryOS Enthusiast
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    rhode island
    PIN
    idk idk what its for
    Device
    storm 9530
    OS
    whatever lyrics doing
    Posts
    57
    Liked
    0 times
    get rid of the lite the bottle but keep the bud and im with ya

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •