Crackman Hybrid v3 - COMING SOON!!
Page 1 of 9 123 ... LastLast
Results 1 to 20 of 170

Thread: Crackman Hybrid v3 - COMING SOON!!

  1. #1
    Brett Wyman is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    CT
    Device
    Tour
    OS
    .230
    Posts
    2,198
    Liked
    7 times

    Crackman Hybrid v3 - COMING SOON!!

    You know it was going to happen it was just a matter of time. Well with .113 being released the other day there were some new files to play around with. It was obvious Crackman was going to be making a hybrid v3 shortly and low and behold, he is!

    **edit**
    We are going to do something a little different here. I'm not going to tell you what day it will be released to the VIPs. All I will say is it will be between March 28th - April 4th. So if you are a VIP member, be sure to check the V.I.P section frequently cuz you will never know




  2. #2
    Neolantis's Avatar
    Neolantis is offline BlackBerryOS Grand Master Follow Neolantis On Twitter
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Massachusetts
    Posts
    2,578
    Liked
    189 times
    great news...can't wait to see it
    Click the Like button to thank me.
    Retired Administrator--I never try anything, I just do it.....Wanna try me?--

  3. #3
    JPY's Avatar
    JPY
    JPY is offline BlackBerryOS Inspired
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Virginia Beach, Va.
    Device
    Storm 9550
    OS
    The latest :)
    Posts
    221
    Liked
    0 times
    I second that!!

  4. #4
    statustray's Avatar
    statustray is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    bbOSLand
    Device
    Verizon 9530 (S
    OS
    5.0.0.484 (Platform
    Posts
    254
    Liked
    0 times
    bbcrackman is on blackberry crack... hehehehehe.... now a V3? wow oh man... hehehe ;-)

  5. #5
    Pickled's Avatar
    Pickled is offline BlackBerryOS Noobie
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Queens, New York
    PIN
    304839EB
    Device
    9530 Storm
    OS
    4.7.0.114 Hybrid
    Posts
    7
    Liked
    0 times
    Can't wait, its going to be awesome.
    Blackberry Storm 9530
    Current Os:
    .114 BBcrackman V2/OneOfaKindDPC Hybrid.
    Current Theme:
    >> e n s o << minimal | functional.
    Apps Installed:
    Aim, LogMaid, Msn, MySpace, Poynt, QuickLaunch,
    QuickPull, StormLock, Weatherbug, YouTube.

    Accessories:
    Innocell 2600 Extended Life Battery,
    Innocase Surface Extended - Black,
    OEM Screen Protector.

    Feel Free To Contact Me, PIN:
    304839EB

  6. #6
    edemunsta is offline BlackBerryOS Inspired Follow edemunsta On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    CA
    PIN
    THIS!!!
    Device
    STORM 9530
    OS
    OS BBC Hybrid v10! Tmobile
    Posts
    136
    Liked
    0 times
    Hahaha... I can't wait for V3... oh the suspense.

  7. #7
    cawty's Avatar
    cawty is offline BlackBerryOS Enthusiast
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    atl,ga
    Device
    storm
    OS
    hybrid v.3.5
    Posts
    82
    Liked
    0 times
    you know my wife was trying to wen me off of socom on ps3 now she is trying to take me off of here. some 1 pls help......

  8. #8
    bbcrackman's Avatar
    bbcrackman is offline BlackBerryOS Grand Master
    Join Date
    Mar 2009
    PIN
    yes
    Device
    9000/9530/9630/
    OS
    5.0.0.3xx
    Posts
    2,902
    Liked
    5 times
    Quote Originally Posted by bcawmison View Post
    you know my wife was trying to wen me off of socom on ps3 now she is trying to take me off of here. some 1 pls help......
    We wish we could help with that, but, we like it when youre here...

  9. #9
    k0ugar's Avatar
    k0ugar is offline BlackBerryOS Noobie
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    8
    Liked
    0 times
    Indeed.............

  10. #10
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Awesome can't wait :-)

  11. #11
    Brett Wyman is offline BlackBerryOS Master
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    CT
    Device
    Tour
    OS
    .230
    Posts
    2,198
    Liked
    7 times
    Keep in mind, V.I.P members will recieve v3 before everyone else.

  12. #12
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by BlackberryOS View Post
    Keep in mind, V.I.P members will recieve v3 before everyone else.

    Yeppers I will be upgrading but I gots to get paid first lol

  13. #13
    Shane's Avatar
    Shane is offline BlackBerryOS Champion
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Pa
    PIN
    yes
    OS
    5.0.xxx/.40
    Posts
    1,626
    Liked
    0 times
    Quote Originally Posted by bcawmison View Post
    you know my wife was trying to wen me off of socom on ps3 now she is trying to take me off of here. some 1 pls help......
    HaHa... Mine gave me a choice about 6-7 years ago..... Socom2 or Her.... I did miss her a little in the beginning. lol

  14. #14
    Kris's Avatar
    Kris is offline BlackBerryOS Champion Follow Kris On Twitter
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Atwater, California,
    Posts
    1,507
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by Shanepark2 View Post
    HaHa... Mine gave me a choice about 6-7 years ago..... Socom2 or Her.... I did miss her a little in the beginning. lol
    Oh Damn LOL

  15. #15
    blindman4556's Avatar
    blindman4556 is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Iowa
    PIN
    ask
    Device
    9530/9000/8900
    Posts
    384
    Liked
    1 times
    Quote Originally Posted by Shanepark2 View Post
    HaHa... Mine gave me a choice about 6-7 years ago..... Socom2 or Her.... I did miss her a little in the beginning. lol
    lol another socom junkie, i was addicted to socom 2, 3, and ca then i lost all intrest in video games

  16. #16
    Pblakeney's Avatar
    Pblakeney is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    West Coast
    Device
    9850 & PB
    OS
    7.0.0.362
    Carrier
    VZW
    Posts
    336
    Liked
    34 times
    Quote Originally Posted by bcawmison View Post
    you know my wife was trying to wen me off of socom on ps3 now she is trying to take me off of here. some 1 pls help......
    As the Knights would say during their search for the Holly Grail..."Run Away...Run Away..."
    P. Blakeney

  17. #17
    bryson412 is offline BlackBerryOS Noobie
    Join Date
    Mar 2009
    Device
    9530
    OS
    .114 BBcrackman Hybrid
    Posts
    6
    Liked
    0 times
    This is great news.Ever since i started with .114 V1 I can't believe how much better my phone has become and now it's about to get better with this release.Great job BBcrackman.

  18. #18
    Shane's Avatar
    Shane is offline BlackBerryOS Champion
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Pa
    PIN
    yes
    OS
    5.0.xxx/.40
    Posts
    1,626
    Liked
    0 times
    Quote Originally Posted by blindman4556 View Post
    lol another socom junkie, i was addicted to socom 2, 3, and ca then i lost all intrest in video games
    Ah yes, 1,2,and 3. CrossRoads, FishHook, and Desert Glory. Had the hard drive with all the dl'ed maps. lol

  19. #19
    vader7071's Avatar
    vader7071 is offline BlackBerryOS Gifted
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Dothan, AL
    PIN
    Ask please
    Device
    9550 Storm2
    OS
    5.0.0.451
    Posts
    429
    Liked
    3 times
    Quote Originally Posted by BlackberryOS View Post
    Keep in mind, V.I.P members will recieve v3 before everyone else.
    This is why I signed up...lol

    Just don't do it on a weekend....lol I don't have all the software on my home system...lol
    Chris W. "Vader"
    Are you mission critical?
    Old ninja saying.....Nine times down, ten times up!

  20. #20
    nightfishing is offline BlackBerryOS Friend
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    18
    Liked
    0 times
    Here's hoping it fixes the call log issue some of us are having with .113! (no missed calls showing up)

    BTW - nice board you guys have going here ;-)
    Last edited by nightfishing; 03-26-2009 at 09:39 AM.

Page 1 of 9 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •