Page 66 of 113 FirstFirst ... 1656646566676876 ... LastLast
Results 521 to 528 of 902

  1. #521
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    im gonna see now lol

    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    interesting...well time to switch back to 3.5 since i got to work at 645 and its 1230
    dont you love the late nights? lol
    Last edited by Neolantis; 04-15-2009 at 11:48 PM.



  2. #522
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by Stiefler07 View Post
    im gonna see now lol
    my main thing is if the phone still does all the same crap wth is the point of using it? i might just be tired it was a long few days...was at work for 33 hours so im beat haha

  3. #523
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by Stiefler07 View Post
    dont you love the late nights? lol
    yes but only on days i dont work the next day haha

    btw: i somehow deleted my BBM contacts earlier i dont know wtf i did but i lost your info



  4. #524
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Los Angeles, CA
    Device
    9630/9550/9530/
    Posts
    8,538
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    JL are you on this build with .109 radio? or 3.5 with .109 radio
    I had a cluster of reboots with 5.0 hybrid using .122 radio code. So I decided to go back to v3.5 and am using .109 radio code. So far it has been doing great.

  5. #525
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    my main thing is if the phone still does all the same crap wth is the point of using it? i might just be tired it was a long few days...was at work for 33 hours so im beat haha
    i know those go, but not really sure im gonna give it a more in depth run on iy and see if there really is a point



  6. #526
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by jlevy73 View Post
    I had a cluster of reboots with 5.0 hybrid using .122 radio code. So I decided to go back to v3.5 and am using .109 radio code. So far it has been doing great.
    well i just installed this and doesnt work fully so im going to 3.5 and good time to try .109 radio on it... .122 radio was doing decent for me but ill give .109 a shot

  7. #527
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ohio
    Device
    Moto Droid/HTC Eris
    OS
    2.0.1/2.1
    Posts
    3,385
    Quote Originally Posted by Brian.Tufo View Post
    yes but only on days i dont work the next day haha

    btw: i somehow deleted my BBM contacts earlier i dont know wtf i did but i lost your info
    no biggie my PIN is in the top right

  8. #528
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Kittery, ME
    PIN
    305BC4D1
    Device
    Storm 9530
    OS
    4.7.0.1xx v3.5
    Posts
    542
    Quote Originally Posted by Stiefler07 View Post
    no biggie my PIN is in the top right
    ahhh i guess it helps to look in the info spot for people haha i am :lame:

Page 66 of 113 FirstFirst ... 1656646566676876 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •